.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داماش به نتايج درخشاني در ليگ مي‌رسد

بازيكن تيم داماش گيلان گفت: تيم داماش گيلان در مسابقات ليگ برتر به نتايج درخشاني دست مي‌يابد.

مهدي مهدوي‌كيا در رشت با ابراز رضايت از حضور خود در تيم داماش گيلان اظهار داشت: در بهترين شرايط بدني قرار دارم و براي كسب موفقيت به هماهنگي بيشتري در تيم نياز داريم.
وي درباره برگزاري اردوي تداركاتي داماش در تركيه افزود: اردوي تركيه در سطح بسيار خوبي برگزار شد و امكانات اين كمپ نيز فوق‌العاده بوده است.
بازيكن با تجربه كشورمان با بيان اينكه ما در اردو به دنبال انجام چند بازي تداركاتي هستيم، خاطرنشان كرد: بايد با هماهنگي بين نفرات جديد و قديم به دنبال كسب نتايج خوب در ليگ برتر باشيم و به همين دليل بازي‌هاي تداركاتي بهترين فرصت براي برطرف كردن نواقص تاكتيكي است.
وي با اشاره به شكست نخست بازي تداركاتي بيان داشت: در ديدار نخست حريف خشونت را چاشني كار كرد و بچه‌ها به همين دليل بيشتر به سلامت ساق‌هاي پاي خود فكر مي‌كردند ضمن اينكه ار روي بدشانسي برخي از توپ‌هاي ما نيز به گل تبديل نشد.
مهدوي‌كيا ادامه داد: در ديدار دوم با ارائه فوتبال تهاجمي و روان، انتظارات را برآورده كرديم و به يك پيروزي پرگل در ديدار تداركاتي داماش در تركيه دست يافتيم.
وي به وضعيت تيم داماش در آينده ليگ برتر اشاره كرد و اظهار داشت: داماش در اين فصل يارگيري خوبي را انجام داده است و به دليل رفاقت و صميميت خوبي كه در بين بچه‌ها وجود دارد به طور يقين در مسابقات ليگ برتر به نتايج درخشاني دست پيدا مي‌كنيم.
بازيكن داماش گيلان با اشاره به اينكه تيم داماش از طرفداران زيادي برخوردار است، خاطرنشان كرد: داماش تيم پرتماشاگر است و بايد پاسخگوي محبت‌هاي بي‌دريغ هواداران اين تيم باشيم.
تيم داماش گيلان در پنجمين روز از اردوي تداركاتي خود در تركيه به مصاف تيم دسته اولي گويس اسپور اين كشور رفت.
در نيمه نخست اين بازي با ارسال كرنر توسط عباس آقايي و ضربه سر افشين چاووشي گل اول زده شد و چهار دقيقه بعد در همين نيمه با ارسال توپ مهدوي‌كيا و ضربه سر جهانگير عسگري گل دوم زده شد و در نيمه دوم نيز محمد كريمي با زدن سومين گل داماش اين تيم را به سكوي پيروزي رساند.
تيم داماش گيلان در ادامه بازي‌هاي تداركاتي خود در تركيه روز پنجشنبه جاري به مصاف يك تيم مطرح تركيه مي‌رود.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1390
شب!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.